Personalizovaná tvorba obsahu ve STRAPI v4 pro pojišťovnu Direct
Pojišťovna Direct je jeden z top hráčů na českém trhu. V roce 2019 vyhrála ocenění Nejlepší pojišťovna roku.
Pojišťovna Direct
Cíl: Modulární systém pro tvorbu personalizovaných webů
Náročnost: 90+MD
V akci: https://www.direct.cz/ | https://www.chcidodirectu.cz/ | https://www.direct-auto.cz/
SHRNUTÍ
Výzvou pojišťovny Direct bylo sjednocení několika webů pro tvorbu personalizovaného obsahu, který se dá rychle vytvářet. Tvorbu mají na starost uživatelé, kteří nemají programátorské know-how.
Problém:
Pojišťovna Direct tvořila více a více personalizovaných webů (https://www.direct-auto.cz/ , https://www.chcidodirectu.cz/ …) a potřebovala systém, jak nad nimi mít kontrolu v rámci:
- Technologického řešení (vylepšení se hned propíše všude)
- Personalizace (nový obsah za několik minut)
- Ušetření IT kapacit (i člověk, který neumí programovat může upravit stránku)
- Designem všech podsekcí (konzistence designu)
Zároveň ale potřebovala, aby finální řešení bylo udržitelné a pochopitelné, tak aby:
- Dev tým Directu rozumněl finálnímu řešení a uměl sám udělat změny
- Řešení podporovalo více uživatelských rolí
- Dokázalo se připojit na více Front-end UI
- Nedošlo k vendor-locku
Řešení:
Jako řešení jsme zvolili STRAPI v4, jelikož se STRAPI máme dlouholeté zkušenosti a pro tento projekt se skvěle hodilo. V agilní spolupráci s klientem jsme během několika týdnů vytvořili řešení a nasadili jsme ho na produkci.
Použití verze 4 bylo odvážnou volbou, která se ale vyplatila. Hlavní výzvou byla tvorba history pluginu, který jsme vydali jako open-source balíček (https://market.strapi.io/plugins/@notum-cz-strapi-plugin-content-versioning ).
Podle našich zdrojů je toto jeden z prvních produkčních projektů s v4 na světě. Vyšel pouze 24 hodin po zveřejnění verze 4, ikdyž jeho příprava začala předtím v beta verzích.
Líbí se Vám to? Potkejme se!
Send us a message and schedule a call or meeting with our team.